Bécsi kirándulás 2.0.

2024. szeptember 17.
Ebben az évben már másodszor utazott  Bécsbe a 12. osztályból egy 15 fős csoport, hogy ennek a gyönyörű városnak még több nevezetes helyét megismerhesse egy három napos kirándulás keretében.

Szeptember 6-án, közel 7 órás vonatút után értünk Bécsbe, és foglaltuk el a már ismerős szálláshelyünket, majd első nap megnéztük a Naschmarktot, Bécs híres piacát, és elsétáltunk a piachoz közeli Karlsplatzra, ahol a különleges Karlskirche (Károly-templom) is található.

Második nap a Hofburgot, az osztrák császárok hatalmas rezidenciáját vettük célba. A több mint 2000 termes palotából mi a Sissi királynő életéről szóló kiállítást, és a császári lakosztályok egy részét láthattuk.

A belvárosi sétálóutcában, a Grabenen is nézelődhettünk, illetve elsétáltunk a híres Hundertwasser-házhoz,  majd a Dunaparton, a Duna-szigeten is gyönyörködhettünk a városban.

A harmadik napon a lenyűgőző barokk Belvedere-kastélyt és hatalmas parkját csodálhattuk meg, illetve a benne megtalálható felbecsülhetetlen értékű festménygalériát is megnézhettük.

Délután fél négykor indultunk haza, éjjel fél 12-kor érkeztünk meg Debrecenbe.
Az időjárás is nagyon kegyes volt hozzánk, fárasztó, de nagyon tartalmas, élménydús három napot tölthettünk el megint Ausztria fővárosában.